Homita - 他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
蜜 Insight  |  by Yung  |  5 years ago   

楊丞琳一首「曖昧讓人受盡委屈,找不到相愛的證據」真係講出曬唔少陷入曖昧中巴絲打嘅心事,因為自己唔知道對方係點諗,又怕自己會錯意,但其實對方何嘗又唔係羅羅攣,擔心表白「食檸檬」,所以成日有意無意咁表達對你嘅愛意,希望你睇完呢5個男仔想表白想跡象,可以不再困惑,明白對方嘅暗示喇!

#經常刷存在感

如果對方成日有事冇事都會搵你,又成日問「做緊咩呀?」,無論係大小事都會一一講俾你知,無意之中不斷延續話題,甚至經常約你出街睇戲、食飯的話,就證明佢對你係有意思,心裡面無時無刻都掛住你、想關心你、想同你一齊!

#眼定定望住你超過3秒

如果佢成日都目光深鎖咁望住你,咁就真係恭喜曬!因為九成九佢比你吸引住,而且想睇清楚你,有進一步了解你嘅意思!

#「不經意」地親近你

一般人同人之間都會保持1.2米以上嘅距離,但如果佢過馬路嘅時候乘機拉住你隻手或者摟你條腰;又或者係多人嘅地方唔覺意咁攬你肩頭,試圖保護你。呢睇動作睇落好不經意,其實都係代表著佢對你有好感,在乎你同想親近你!

#朋友聚會帶埋你

當對方出席朋友聚會嘅時候都帶埋你,雖然對方仲未表白,不過佢內心可能已經認定咗你係佢伴侶,準備好承受一切嘅挑戰,包括係流言蜚語呢~

#順路送你返屋企

Um...其實可能未必順路架!不過佢經常都會以「順口」做借口去送你返屋企,甚至係故意兜路,為嘅都只係想多啲相處時間,增加你對佢嘅好感,拉近兩顆心嘅距離!

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
他喜歡我嗎? 6件事看他有沒有喜歡你
Y小編 - 5 years ago
他是不是對我有意思?這5種跡象根本是追你!
Yung - 5 years ago
從音樂喜好聽出人的個性!
Angela - 4 years ago
妳最喜歡的《美少女戰士》角色反映出妳的內心世界!
Angela - 4 years ago
女子無才便是德?過晒時啦!「港女」搖身一變 成為企業家、賽⾞⼿?
CASS - 4 years ago
妳和男友牽手的方式會洩露你們之間的關係有多好!
Y小編 - 4 years ago