Homita - Netflix外韓台男神:伴你豬年開工大吉!
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


Netflix外韓台男神:伴你豬年開工大吉!
片 Entertainment  |  by  |  5 years ago   

    咩係男神?每個人對男神嘅定義都好唔同。有人鍾意溫柔體貼嘅暖男;有人鍾意瀟灑性感嘅個性型男;有人喜歡霸道總裁,亦有人鍾意高顏值帥哥……不過無論你鍾意邊種都好,Netfix都一樣滿足到你!

#    性感「暖」男— 原創懸疑驚慄美劇《安眠書店》

(《安眠書店》劇照)

    性感男星 Penn Badgley係全新的 Netflix 原創懸疑驚悚劇中,飾演溫柔體貼、可以體察妳一切嘅聰明男友,而暖男嘅背後,竟然隱藏著因童年陰影造成嘅扭曲性格!《安眠書店》透過愛書人兼跟蹤狂男主角嘅自白,講述一則網路時代裡嘅愛情寓言。呼應現下社交平台所帶來嘅效應,就如同劇中的 Joe 為了女友而不顧一切,但當妳知道背地裡他替妳做嘅一切⋯⋯妳可能會嚇到落荒而逃!今日,就等男神Penn Badgley用佢宛如星星發光嘅眼神、富有磁性嘅性感嗓音,叫你一聲「my love」!

#    商場型男— 原創奇幻浪漫韓劇《阿爾罕布拉宮的回憶》

(《阿爾罕布拉宮的回憶》劇照)

    大家嘅「初戀男神」玄彬係《阿爾罕布拉宮的回憶》中飾演帥氣 CEO。係去西班牙巴塞羅那參加投資大會嘅時候,收到一個神秘來電之後,飛去格拉納達,住進了吉他手女主人鄭熙珠(朴信惠 飾)所經營老舊飯店。為咗尋找鄭熙珠嘅弟弟而展開嘅一連串 AR 實境遊戲冒險,現實同虛幻不分,逼真到令妳誤以為與同緊妳初戀男友一齊同闖關 Level Up!

#    書卷男— 原創浪漫韓劇《羅曼史別冊附錄》

(《羅曼史別冊附錄》劇照)

    白裡透紅,兼擁有模特兒身材嘅李鐘碩,係全新劇集《羅曼史別冊附錄》飾演天才作家車恩浩,憑著聰明嘅頭腦、感性嘅思維,成為出版社史上最年輕嘅主編。而曾是一名暢銷書作家嘅江丹(李奈映 飾)隱瞞資歷,闖入車恩浩的出版社就職。這段姐弟戀將會擦出點樣嘅火花呢?想知道嘅話就一定要睇落去啦!

#    長腿王子— 原創驚慄懸疑史屍韓劇《李屍朝鮮》

(《李屍朝鮮》劇照)

    生得高嘅男仔加1分,又高又靚仔嘅再加多1分。憑一雙傲人長腿同高顏值,被韓媒稱作近年嘅「收視保證」— 大家嘅「長腿 Oppa」朱智勛,係《李屍朝鮮》飾演王世子。故事背景設定係 15、16 世紀,由於已故嘅國王死而復生,民間開始流傳怪異嘅瘟疫,染病之後不僅不會死亡,甚至開始吃人肉,變成喪屍!朱智勛化身為王世子,救因喪屍病毒而幾乎瀕臨滅亡嘅朝鮮,仲有精彩嘅武打片段,你又點可以錯過?

#    「台式」霸氣男— 香港亞洲電影節「亞洲新導演獎」得主作品《誰先愛上他的》

(《誰先愛上他的》劇照)

    咩係「台式」霸氣男?不刮鬍子、不整理頭髮,花襯衫加上電繡外套,再騎住一台小綿羊周圍走。灑脫直爽嘅性格,都會有唔少女仔受落!「台式」霸氣男演員邱澤係《誰先愛上他的》入面,脫離以往瀟灑高富帥路線,改行「台式」霸氣路線,係劇中飾演寡婦陳三蓮(謝盈萱 飾)嘅亡夫情人「小王」。到或陳三蓮眼中嘅「惡人小王」嘅真實面貌又係點樣呢?唔睇唔知,一睇真係嚇到下巴都跌埋出嚟!

    豬年開工大吉!今個豬年,就等Netflix嘅男神同你一齊開工,見證愛情起落、打機冒險、拯救國家、體驗人情冷暖……外韓星齊聚一堂,埋嚟睇埋嚟揀喇喂!


 

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information




You May Also Like
This Week's Top Post
「AV界三浦春馬」有馬芳彥正式畢業 轉型成為專業的舞台劇演員!
Angela - 4 years ago
《陽光先生》人物設定大公開 國家仇恨與愛情會怎抉擇
Yung - 5 years ago
《獅子王》辛巴本尊超萌!超會賣萌的小獅子星人是也
Yung - 4 years ago
《新成長的煩惱》回來了!Hilary Duff確認將回歸迪士尼 再次飾演Lizzie McGuire
Angela - 4 years ago
Netflix 10 月精選必睇推介
Angel - 3 years ago
具惠善竟是恐怖情人?控制慾超強 時刻監視男友+視像通話
Yung - 4 years ago