Homita - 韓國櫻花口味零食正當道 粉嫩可愛又好吃
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


韓國櫻花口味零食正當道 粉嫩可愛又好吃
韓 Korea  |  by Y小編  |  5 years ago   

小編在努力工作的時候,應該不少朋友都去了韓國賞櫻吧!今日小編就為大家推介幾款粉嫩可愛又好吃的韓國櫻花口味零食,去韓國一定要買喔,仲可以帶回來給可憐的小編呢!

#櫻花口味Pocky

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Day Day Mart 日韓生活百貨潮流代購 (@hk.daydaymart) on

好吃的Pocky換上超夢幻的櫻花包裝,不用到11月11日也因為Pocky而好想談戀愛!

#櫻花卡哩卡哩餅乾

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @y3053_kiki on

卡哩卡哩餅乾是國民零食啊,去年小編們也拍過開箱影片,真的很好吃!今次一共推出3款新包裝,好想一次收入!

#Cherry Blossom蜂蜜奶油薯片

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 그루밍씨" (@grooming._.c) on

相信唔少朋友都是這款薯片的粉絲,春天到了換上粉紅色的櫻花包裝你有更想買了嗎?

#櫻花包裝巧克力派

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 오리온 (@orion_world) on

巧克力派簡直就是韓國邪惡零食的代表啊,春天的限定口味(水蜜桃乳酪、士多啤梨乳酪)加上朵朵櫻花的裝飾,手信王當之無愧啊!

#Hite春季戀愛情侶酒

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 하수혜 (@soohyejjang) on

今年推出的hite EXTRA COLD,包裝是一男一女,剛好湊在一起就是一對啊!SNS也不少網友PO出照片了呢,沒有情侶的人可以買來送給心儀對象一起享用喔~~~

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Y小編

編輯

郊遊、影相、美食、旅遊、美妝、潮流、電影大包圍,要做個天天長知識嘅好學小姐。 有興趣報料可以Send email去 yan@homita.com.hk 我會發自內心感激您。
You May Also Like
This Week's Top Post
超經典Skippy花生醬推出一系列零食 花生控們欲罷不能啊!!!
Little Peach - 4 years ago
韓國黑色情人節!特別為單身朋友而設的Black Day
Yung - 5 years ago
韓妹熱捧的牛奶糖!超有設計感的伴手禮~
Yung - 5 years ago
洗面都可以芝士拉絲?韓國芝士洗面皂能拉絲30cm!
CASS - 4 years ago
韓妹都在討論 超夢幻漸層宇宙蛋糕
Y小編 - 4 years ago
韓國CU便利店邪惡甜品 人氣煙韌麻糬蛋糕卷推新口味~~
Little Peach - 4 years ago