Homita - 福岡「久原本家」旗下調味料食品「茅乃舍」推出聖誕限定豪華材料包
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


福岡「久原本家」旗下調味料食品「茅乃舍」推出聖誕限定豪華材料包
煮 Cooking  |  by Angel  |  3 years ago   

自120年前起佇立於福岡縣久山町的「久原本家」,旗下品牌「茅乃舍」創辦人嚴選日本國產食材,絕不含化學調味料及防腐劑,推出方便烹飪用的「高湯包」,只需加入水中熬煮3分鐘後取出湯包或直接撕開袋口,用袋內粉末加入菜色調味,就能享用一頓地道日本料理。

今個聖誕,位於時代廣場City Super店的「茅乃舍」推出聖誕限定豪華材料包,除了王牌商品「茅乃舍高湯包」,多款地區限定高湯包及調味醬料亦搜羅其中。自用還是送禮,首選「茅乃舍」聖誕限定豪華材料包。雖說高湯是日式料理的基本,但它與廣東菜同樣相襯。「茅乃舍」早前邀請香港飲食界KOL「唔熟唔食 Cook King Room」和全職家庭「煮」婦「何師奶」各自把日式高湯加入2款料理,仔細解說烹調過程。在家抗疫也能輕鬆化身日本大廚,品嘗和食獨特風味!

「茅乃舍」聖誕限定豪華材料包內含12款調味材料。除了王牌系列「茅乃舍高湯包」,還包括「札幌限定 茅乃舍蝦高湯包」和「橫濱限定 茅乃舍雞與帆立貝高湯包」等限定商品;當然少不了味道新穎的「茅乃舍羅勒蒜味海鹽」和「茅乃舍辣椒混合鹽」、香氣十足的「茅乃舍白芝麻醬料」、「茅乃舍柚子胡椒醬料」和「茅乃舍柚子茶」。對於不想費時煮食的客人也提供「茅乃舍乾烏冬」和「茅乃舍茶碗蒸食材包」,簡單幾個步驟就能炮製出日式美食。聖誕限定豪華材料包包羅萬有,為味蕾帶來多重滋味!

 

「茅乃舍」聖誕限定豪華材料包 (港幣$890)可於City Super時代廣場實體店和網上商店購買,網上訂購詳情請參考︰https://hamper.citysuper.com.hk/collections/christmas-hamper-2020/products/x2025-kayanoya-xmas-gift-set

雖說日式高湯是日本餐桌不可或缺的調味料,但在香港仍未為人熟悉。所以「茅乃舍」貼心邀請了2位著名飲食界KOL「唔熟唔食 Cook King Room」和全職家庭「煮」婦「何師奶」分別設計使用日式高湯的日本料理以及廣東家庭菜式,更拍片作仔細示範,細心解說茅乃舍高湯包的用法和分享獨家烹調竅門。足不出戶,品嘗正宗日本風味。

「唔熟唔食 Cook King Room」今次帶來了3款日式傳統小食——關東煮,卵巾着以及玉子燒,白蘿蔔和腐皮吸收了「茅乃舎高湯包」精華,每一口都多汁鮮甜。另外更傳授獨門祕技,教你煮出最完美玉子燒,務求大家獨留家中都品嚐到地道日本菜;而另一位人氣KOL「何師奶」則大搞新意思,將日式高湯融入廣東家常菜——加入了「茅乃舎高湯包」的蘿蔔大鱔煲和「香菇高湯包」的豆角蛋粒炒肉碎。原本是日式料理基本的日式高湯用途廣泛,既為海鮮提味,又為家常小菜添加新口味,輕鬆烹調港日Fusion菜。有興趣的朋友就記得去2位KOL的Youtube頻道偷偷師啦!

「唔熟唔食 Cook King Room」設計的日本菜:https://youtu.be/T4_ANfW3o7A

全職家庭「煮」婦「何師奶」設計的廣東家常菜:https://youtu.be/lCAx5I5caeA

 

茅乃舍時代廣場City Super

地址︰銅鑼灣勿地臣街1號B1

電話︰2506 2888

Tags: 蜜蜜Shop
如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Angel

Editor

You May Also Like
This Week's Top Post
超好味嘅健康版韓式五花腩肉 韓式白切肉
Y小編 - 4 years ago
三款膠原蛋白爆炸的食譜輕鬆在家自己做
 - 6 years ago
好味又可愛 簡單易整嘅迷你大阪燒
Y小編 - 6 years ago
【意粉迷請留意】 除咗識食仲要識煮 4款食譜任你煮
 - 4 years ago
原來蒸扇貝可以咁易整?1分鐘即刻學識
Y小編 - 6 years ago
宵夜族注意 健康泡麵之選 熱量整整少了200大卡!
chiken - 4 years ago