Homita - 住進朱古力榛果醬的國度吧!美國加州開設Nutella限定酒店 帶著濃濃的朱古力香入睡~
#蜜蜜SHOP
×
Quiz
Beauty
+
Body
+
Fun
+
Foodie
+
Me
Time
+
Shopaholic
+
Travel
+


  


住進朱古力榛果醬的國度吧!美國加州開設Nutella限定酒店 帶著濃濃的朱古力香入睡~
歐 Europe & America  |  by Yung  |  4 years ago   

小編細細個就吃過Nutella!這個朱古力榛果醬品牌是不少人的摰愛,而Nutella公司最近宣布將在美國加州設立一間屬於Nutella的酒店Hotella Nutella,讓喜歡朱古力的朋友可以好好滿足一下啦。

Hotella Nutella是期間限定的酒店,只會在2020年1月10日至12日開放。酒店內外都以Nutella的色調而設,整座酒店更充滿著Nutella的香味~簡直就會住進Nutella裡面,而且房間設計用色也跟Nutella配色一樣。

既然是限間限定酒店,當然也有止「特別環節」,酒店亦設有粉絲專屬互動環節,Food Network主廚會教客人煮早及晚餐~實行邊玩邊吃!

不過大家要注意,入住名額有限,想住Hotella Nutella的朋友可到官網參與遊戲,只要拍一段攝60秒有關Nutella產品,展示如何用Nutella產品將早餐變得更特別,即有機會嬴取3日2夜的Nutella之旅,包來回機票、酒店接送,貴賓式招待等等。

 

詳情:

Hotella Nutella

開放時間:2020年1月10日至12日

網址:hotellanutella.com

如果你都想分享你嘅美容、時尚、旅行、運動心得,請將投稿文章連同不多於100字個人簡介同埋近照一張,電郵到: editor@homita.com.hk,文章經小編篩選後更有機會刊登喺我哋FB專頁,一經入選我哋會支付相應稿酬,仲唔快啲來投稿?
Author Information
Yung

Editor

吃喝玩樂 縱橫四海
You May Also Like
This Week's Top Post
「英國版迪士尼樂園」2024年完成!英國投資35億英鎊建歐洲區最大的主題樂園!
Yung - 4 years ago
妳常用的手勢到外國時一不小心就有機會會冒犯到當地人!
Angela - 4 years ago
在意大利旅行不能錯過的Gelato雪糕!
Yung - 5 years ago
哥本哈根森林步道 螺旋式塔360°欣賞森林景觀
Little Peach - 4 years ago
2019法國巴黎賞櫻景點推薦!
Yung - 5 years ago
造訪夢幻藍洞 意大利南部卡普里島一日遊
Little Peach - 4 years ago